Harald Gjerholm Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Black&White Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Huser hevet bilde lang der inne,der er noe bilde ender i,igjen får du det til kjølen henger ihele bilde med en vakker tone,muligt et yrlite hak lysere ikke mye.helt topp og ekte dette. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg er enig med deg i at det ble i mørkeste laget. Syns det så bedre ut før jeg la det inn men jeg vurderte også da å legge på litt mer lys. Mange takk for kommentaren Tor. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Nei for all del ikke noe kloning her..var det som dro meg inn i bildet,så den MÅ være der;)Mørkt? Tja..men det skapte litt stemning det også.Vel det kan sikkert mer lys også gjøre,men likte det slik jeg;) Endret 28. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Takk for det. J.E. Jeg har prøvd å lysne det litt men syns nok noe av smekken forsvinner så det er kanskje OK som det. er. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Nesten som i en film dette! Fikk en Narniafølelse sånn med en gang iallefall. Imponert over hvordan du fanger det ene severdige motivet etter det andre..! Gjør seg absolutti s/h! Bakgrunn mørk grå nr. 3 fra venstre på skalaen funket best for meg på dette, den svarte bakgrunnen gjør at det virker litt for mørkt! God 4'er! Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Fin komp og flott dybde Harald Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Flott s/hv med en god komp og fin dybdevirkning. Synes det er passe eksponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg