supthereyet Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei, Skal snart starte 1 linje support for et av norges største IT konsulent firmaer og er litt usikker på hvor lønnen blir å ligge. Utdanningen min er innen medier & kommunikasjon vg.s og 1 året av en bachelor innen økonomi. Men har lenge hatt en interesse for IT. Rett å slett det jeg lurer på er når firmaet er så pass stort og respektabelt vil jeg anta at det ikke blir "ms office" brukerstøtte eller "start om pc'n" lese opp av et ark support. Har prøvd å google meg rundt men har sett så vidt forskjellig meninger om lønningen så lurte på om noen hadde noen mening basert på det jeg har skrevet? Jobb erfaring er fra kundeservice mot bedrift 1 år og flere salgsjobber. Håper noen har en aning hvor jeg kan havne eller hva som er uhørt og hva som er bra:) Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Har jobbet i support på siden av studiene, når jeg begynte (ca 3 år siden) lå jeg på en årslønn som var basert 330 000,- Sikkert noe høyere nå, så vil anta 340 - 350 000,- Kommer også an på om det er offentlig eller privat. Lenke til kommentar
supthereyet Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Det er privat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå