AndersT2 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Er det noen som vet om at det går an å laste ned dette spillet gratis. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ikke lovlig... Dem selger fortsatt spillet fra online- shop'en sin... Altså har det ikke gått over til å være freeware... (Dem skal faktisk fortsatt ha penger for Wolfenstein 3D og Duke Nukem 1 :o ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 3drealms trenger fortsatt å tjene penger slik at de kan fortsette å lage duke nukem fornever Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Svar på du finner spillet på hd min Lenke til kommentar
redface Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 (Dem skal faktisk fortsatt ha penger for Wolfenstein 3D og Duke Nukem 1 :o ) Hahahahaha! Men Wolfenstein 3D er jo en evigung(??) klassiker da! Har gått med noen timer til dette, særlig etter at jeg gjorde meg ferdig med "Return To Castle Wolfenstein". Dritheftig!!! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Er det noen som vet om at det går an å laste ned dette spillet gratis. Kremt DC++ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 ** Link fjernet av moderator ** Den er helt gratis og bare å laste ned Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 ** Link fjernet av moderator ** Den er helt gratis og bare å laste ned Du har ikke levd lenge nok gutt. Det er det orginale spillet fra 92 (hvis jeg ikke tar feil). Akk ja, spilte det mange timer med min Acer 286 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 ** Link fjernet av moderator ** Den er helt gratis og bare å laste ned Den linken er til return to castle wolfenstein, enemy terretory.. det er litt nyere en wolfenstein 3D. :wink: Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 source code'n til duke nukem er lagt ut. det betyr vel at det er gratis... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Wolf3D er jo ikke 3DRealms engang, så de hadde ikke tjent en dritt selv om det var til salgs. Sourcen til Wolf3D er ute, såvel som den til Duke3D, men man trenger fortsatt de originale datafilene (spillet forøvrig fortsatt er til salgs i 3DRealms' nettbutikk) for å spille det. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 er det noen måte å få spillet til å fungere i windows XP? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 oivind_dahle er utestengt 1 måned etter linking til piratkopiert spill. Dere som fortsatte å sitere han, og i tillegg uten å si fra til moderatører, får en advarsel. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 HÆ? Etter hva jeg skjønte, var dette en link til Wolfenstein: Enemy Terrotiry (begge som quotet linken sa/antydet det), og WolfET er en gratis utgivelse som kan nedlastes fritt fra utviklerens hjemmeside: http://www.splashdamage.com Pressemelding: http://www.splashdamage.com/sections.php?o...rticle&artid=38 Eller er det jeg som er på jordet? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Blir spennende å høære en oppfølging på posten over Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 GalFisk: Du har naturligvis helt rett. Utestengelsen er opphevet. Beklager feiltagelsen. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Sendte pm til moddis om dette og jeg men intet, svar :-? ja ja missforstålser er jo helt valige. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Sendte pm til moddis om dette og jeg men intet, svar :-? ja ja missforstålser er jo helt valige. Jeg har dessverre ikke anledning til å sjekke PM hvert sekund. Du har fått svar nå. Se også min beklagelse lenger oppe i tråden. Selv jeg kan gjøre en feil i blant. Men jeg kan forsikre om at det ikke skal skje igjen. ;-) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 tilbake, uten sure miner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå