Larrek Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ser at ingen av de store produsentene, hverken Philips, Samsung, Panasonic eller Sony har LED mellom 46 og 55 tommer. Er det tekniske årsaker til dette? Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 50 tommer er en ukurant tv størelse så prismessig er det sikkert ingen grunn til å produsere en led tv når det finnes billigere plasma alternativer i 50tommer Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) 50 tommer er en ukurant tv størelse Ja vel? For meg er den størrelsen akkurat passe. Endret 28. januar 2012 av Larrek Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Bra. for meg en 40 tommer perfekt til spillling, men for film og spesielt 3D er 60tommer mere hva jeg ser fungerer til formålet. Alt i mellom er et komprimiss jeg ikke er fornøyd med Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Bra. for meg en 40 tommer perfekt til spillling, men for film og spesielt 3D er 60tommer mere hva jeg ser fungerer til formålet. Greit det, men her kommer jo sitteavstand inn som en mildest talt vesentlig faktor. Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jo da men de fleste sitter vel 2 til flere meter unda en tv ingen problem med et par meter unnda en 60" med film på skjermen spilling da er det litt for stort til total øye fokus på spesielt skytespill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå