Cydin Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Leter etter en ny stasjonær gaming pc til 6-7K. Skal bruke den til spilling av diverse nye spill. Skal kunne streame spill som mw3, ikke super kraftige spill men noe i den middels klassen. Du kan selfølgelig gå over budsjettet mitt det jeg har mest lyst til er å infrie kravene med å streame en del spill som mw3, LoL, dota 2, sc2. Takk Edit: Takk for fine svar Mens jeg likevel har denne tråden oppe kan jeg vel spørre her isteden for å åpne en ny tråd. Har en litt lite "Tech-Oppdatert" 13-åring i huset som ønsker seg en skikkelig gaming pc til sin bursdag. Har lyst til å få kjøpt den på et sted som Lefdal, expert, elkjøp (Steder som man bare kan levere pc til reparering isteden for styr med sending av pc til reparasjon pga kjøping over nettet.) Den skal helst oppfylle kravene jeg sa i OP'en. Som nevnt over helst ikke noen butikker som ikke har service der man bare kan levere til reparasjon. Pris alt fra 5-8K. Takk for mye hjelp gjennom denne tråden! Endret 2. februar 2012 av BasicKill Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei! Trenger du skjerm/mus/tastatur/høytallere/trådløst nettverkskort? Kan du/vil du bygge selv, eller kjøpe ferdigbygg? -Deluze Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Leter etter en ny stasjonær gaming pc til 6-7K. Skal bruke den til spilling av diverse nye spill. Skal kunne streame spill som mw3, ikke super kraftige spill men noe i den middels klassen. Du kan selfølgelig gå over budsjettet mitt det jeg har mest lyst til er å infrie kravene med å streame en del spill som mw3, LoL, dota 2, sc2. Takk Skal selge min hvis du ønsker http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32924511 Passer vel kravene dine Lenke til kommentar
Cydin Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Kan gjerne bygge selv uten problem. Trenger bare pcen i seg selv resten skal jeg vel få fikset Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Her er et forslag til litt over 7000,- -Deluze Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) her er mitt forslag, merk at det koster 7083kr med frakt Edit: beaten by Deluze, again Endret 28. januar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg slo deg på målstreken fordi jeg glemte bort HDD Også ser jeg at standard-oppsettet mitt må oppdateres litt, for jeg ville heller ha valgt minnet og hovedkortet i oppsettet ditt. Så med andre ord TS, gå heller for oppsettet til olestokk. -Deluze Lenke til kommentar
Cydin Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Takk for hjelp. Har kjøpt men så trenger jeg en til et annet sted men orker ikke bygge to. Noen tips om en fin stasjonær som kan oppfylle kravene mine? (Som sagt, orker ikke bygge to stasjonære og en trenger en til hus nr.2) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Denne! Konfigurer selv, enjoy Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Denne! Konfigurer selv, enjoy Skulle tru du jobbet som salgsmann hos NetShop så ofte som jeg er at du anbefaler en PC derifra, hah, litt morsomt igrunn. 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Denne! Konfigurer selv, enjoy Skulle tru du jobbet som salgsmann hos NetShop så ofte som jeg er at du anbefaler en PC derifra, hah, litt morsomt igrunn. tenkte litt det samme, men jeg skal vel ikke egentlig klage, jeg anbefaler jo Dustinhome.no hele tiden Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Denne! Konfigurer selv, enjoy Skulle tru du jobbet som salgsmann hos NetShop så ofte som jeg er at du anbefaler en PC derifra, hah, litt morsomt igrunn. Anbefaler Netshop fordi de bygger PCen for deg, og er billigere enn komplett på de samme delene, og har bestilt PC derifra selv, og er fornøyd PS: er nok litt for ung til å være salgsmann der uansett Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Vel man skal tidlig krøkes for å bli god kremmer Lenke til kommentar
Cydin Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Takk for fine svar Mens jeg likevel har denne tråden oppe kan jeg vel spørre her isteden for å åpne en ny tråd. Har en litt lite "Tech-Oppdatert" 13-åring i huset som ønsker seg en skikkelig gaming pc til sin bursdag. Har lyst til å få kjøpt den på et sted som Lefdal, expert, elkjøp (Steder som man bare kan levere pc til reparering isteden for styr med sending av pc til reparasjon pga kjøping over nettet.) Den skal helst oppfylle kravene jeg sa i OP'en. Som nevnt over helst ikke noen butikker som ikke har service der man bare kan levere til reparasjon. Pris alt fra 5-8K. Takk for mye hjelp gjennom denne tråden! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Takk for fine svar Mens jeg likevel har denne tråden oppe kan jeg vel spørre her isteden for å åpne en ny tråd. Har en litt lite "Tech-Oppdatert" 13-åring i huset som ønsker seg en skikkelig gaming pc til sin bursdag. Har lyst til å få kjøpt den på et sted som Lefdal, expert, elkjøp (Steder som man bare kan levere pc til reparering isteden for styr med sending av pc til reparasjon pga kjøping over nettet.) Den skal helst oppfylle kravene jeg sa i OP'en. Som nevnt over helst ikke noen butikker som ikke har service der man bare kan levere til reparasjon. Pris alt fra 5-8K. Takk for mye hjelp gjennom denne tråden! denne er vel noe av det bedre man får hos slike butikker... jeg liker heller å finne feilen på PCen selv å sende den inn til butikken (gratis) for å fikse det eller bli tilsendt en ny del enn å kjøre til butikken og levere den, så vente 6-8 uker på at den skal bli ferdig, og så for å kjøre å hente den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå