karoald Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Nordlys over Sunnmøre 2012 Bildet er fjernet. Beskrivelse: ------------------------------------------ 14,0s Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Vakkert med fine farger sammen med en fin komp,det var som en savner litt i bunn,ikke mye noen topper av fjell/tre,for og oppveie ubalangsen mot alt som nå liger på venstre side. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Kan henge meg på Tor.. bitte lite mer bunn,men resten er kjempe..og himmel uten støy,som her,fortjener slike bilder;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Bra eksponert og med fargetoner som jeg elsker! Bra skarphet også! Kunne gjerne hatt med mer der nede,men, men , kan vel ikke forlange alt heller! God 4'er herfra! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 6er fra meg,nydelig bilde Karost,fargen så herlig at den kunne spises opp...likte dette superduper,god helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg