Jappesen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg har ikke klart å finne en kalender app til Android som også kan gi en varsellyd på en dato som jeg har satt opp til å påminne meg om et eller annet. Noen som vet om en? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Trenger vel ingen app for det? Er bare og inn noe inn i kalenderen og så velge når den skal minne deg på det. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Trenger vel ingen app for det? Er bare og inn noe inn i kalenderen og så velge når den skal minne deg på det. Takk, jeg klarte endelig å finne ut av det. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Trenger vel ingen app for det? Er bare og inn noe inn i kalenderen og så velge når den skal minne deg på det. Takk, jeg klarte endelig å finne ut av det. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvis du ønsker gjentagende varslinger (varsling som ikke stopper før du har valgt stopp eller utsett, likt som klokke-alarm) så finnes det flere apper som ordner dette. Jeg har prøvd meg på gratisversjonen av Nudnik og er veldig fornøyd. Nå går jeg ikke lengere glipp av påminnelser bare fordi jeg ikke hørte den ene standard varslingen. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Hvis du ønsker gjentagende varslinger (varsling som ikke stopper før du har valgt stopp eller utsett, likt som klokke-alarm) så finnes det flere apper som ordner dette. Jeg har prøvd meg på gratisversjonen av Nudnik og er veldig fornøyd. Nå går jeg ikke lengere glipp av påminnelser bare fordi jeg ikke hørte den ene standard varslingen. Takk Den ser ut til å være hva jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå