wonki Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 har tittet litt på denne og jeg trenger bare litt ekstra lys i kjelleren når jeg tar portrett og noe som jeg også kan ta med meg hjem til andre når jeg tar bilder. er ganske fersk så usikker på om jeg burde ha fastlys / blitz eller kanskje begge deler:) har sb 800 som jeg bruker også, men merker at jeg ønsker mere lys. takker for råd og hjelp http://www.fotopianetthandel.no/komplett-studiokit-til-hjemmebruk-3x120ws-inkl-radiosender-for-tradlos-utlosning-p-109-c-329.aspx Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Den så grei ut den du linket til der Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 har tittet litt på denne og jeg trenger bare litt ekstra lys i kjelleren når jeg tar portrett og noe som jeg også kan ta med meg hjem til andre når jeg tar bilder. er ganske fersk så usikker på om jeg burde ha fastlys / blitz eller kanskje begge deler:) har sb 800 som jeg bruker også, men merker at jeg ønsker mere lys. takker for råd og hjelp http://www.fotopianetthandel.no/komplett-studiokit-til-hjemmebruk-3x120ws-inkl-radiosender-for-tradlos-utlosning-p-109-c-329.aspx Lastolite Lumen8 (settet med 2stk 400w) Har solgt drøssevis av dette settet i min butikk og bruker dette selv. Inneholder: 2stk lamper 2stk stativer (gassdempet) 2stk paraplyer 2stk sync kabler 2stk reflektorer Koster 5999,- Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hust at energi måles i joule som kan skrives Ws (wattsekund). W står for watt og er symbolet for effekt. Det er viktig å vite at man ikke kan erstatte en 500 Ws blits med en 500 W halogenlampe. Man vil da trenge en eksponeringstid på et sekund for å få samme eksponering som det lyset en 500 Ws blits sender ut på 0,001 sekund (hvis man antar at effektiviteten er lik). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå