Emil C. Fredhammer Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Panorama av Stakkevollan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Lekkert lys/farger..noen såkalte "linselus" her og der på himmelen,og en ørliten tretopp borte til venstre burde vært fjernet..ja noe måtte jeg pirke på;) Endret 28. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Flott pannorama, men jeg ville dreid litt på kamera, alik at fjellet i mitten ikke ble så sentrert. Du kunne også kuttet litt i toppe - etter min mening. Du har fått med noen støvflekker på himmlen. Dette er ganske vanlig, men det er en enkel sak å fjærne dem i reddigeringen. 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Topp utført,må nesten ses i stort og +det da,ekte med gode farger og tone i en fin komp som tar av litt for rett på bilde uten dei store spenningene. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 OK panorama, men tretoppene kunne vel kanskje vært fjernet. (ta med sag neste gang)... Fine fargetoner, muligens litt dunkelt dog! God 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg