Arodem Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Her er de beste nye titlene, og noen perler vi overså i fjor. Les hele saken Lenke til kommentar
garnok Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg fant også et spill som heter Grabatron, hvor du kontrollerer en UFO med en grabber under seg som du kan plukke opp alt mulig og kaste det rundt. Alltid morsomt å plukke opp en tanks og slippe den på en gruppe rednecks, eller kaste en semitrailer inn i en låve. Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Age of Zombies er helt fantastisk. Det "slitsomme rammeverket" er etter min smak hysterisk morsomt. Tror faktisk jeg aldri har ledd så mye av et spill før. Håper det ikke er en grunn til bekymring hehe Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Start med testing på android-baserte nettbrett også! Lenke til kommentar
CptKaboom Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 @Reckless Getaway. Någon som kommer ihåg gamla Ignition? 1 Lenke til kommentar
lobster Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 @Reckless Getaway. Någon som kommer ihåg gamla Ignition? Digga ignition 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Reckless Getaway er artig! Fikk det for 1kr når det var på tilbud Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 The Humble Bundle for Android (og PC/Mac/Linux) inkluderer bl.a. Osmos (samt Edge og Anomaly)til den prisen man er villig til å betale. Over $6 får man World of Goo også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå