Poppee Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei. Startet på Sonans Nettgymnas her i September i fjor, planen var å ta 3 eksamener før jul, men dette ble ikke gjort. Har fått påvisst at jeg har forsinket søvnfase syndrom som gjør at jeg sliter noe veldig med søvn, som igjen påvirker hvordan jeg fungerer optimalt med tanke på skole etc. Kommer jo til å bli bedre nå, etterhvert som jeg får medisin. Har jeg mulighet for å få utsette / fryse fagene mine frem til mot sommeren? Slik at jeg kan starte på igjen da? Har betalt for 1 år... Og akkurat nå kjenner jeg på kroppen at det er lite jeg kan fullføre av skole. Kan jeg be om det? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Hei. Startet på Sonans Nettgymnas her i September i fjor, planen var å ta 3 eksamener før jul, men dette ble ikke gjort. Har fått påvisst at jeg har forsinket søvnfase syndrom som gjør at jeg sliter noe veldig med søvn, som igjen påvirker hvordan jeg fungerer optimalt med tanke på skole etc. Kommer jo til å bli bedre nå, etterhvert som jeg får medisin. Har jeg mulighet for å få utsette / fryse fagene mine frem til mot sommeren? Slik at jeg kan starte på igjen da? Har betalt for 1 år... Og akkurat nå kjenner jeg på kroppen at det er lite jeg kan fullføre av skole. Kan jeg be om det? Er det ikke bedre at du ringer og spør de om det? :-P Endret 28. januar 2012 av Star Fox 1 Lenke til kommentar
Poppee Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Hei. Startet på Sonans Nettgymnas her i September i fjor, planen var å ta 3 eksamener før jul, men dette ble ikke gjort. Har fått påvisst at jeg har forsinket søvnfase syndrom som gjør at jeg sliter noe veldig med søvn, som igjen påvirker hvordan jeg fungerer optimalt med tanke på skole etc. Kommer jo til å bli bedre nå, etterhvert som jeg får medisin. Har jeg mulighet for å få utsette / fryse fagene mine frem til mot sommeren? Slik at jeg kan starte på igjen da? Har betalt for 1 år... Og akkurat nå kjenner jeg på kroppen at det er lite jeg kan fullføre av skole. Kan jeg be om det? Er det ikke bedre at du ringer å spør de om det? :-P Jooo, klart! Skal ringe på mandag :-) Bare tenkte å høre her først hva andres synspunkter er. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei. Startet på Sonans Nettgymnas her i September i fjor, planen var å ta 3 eksamener før jul, men dette ble ikke gjort. Har fått påvisst at jeg har forsinket søvnfase syndrom som gjør at jeg sliter noe veldig med søvn, som igjen påvirker hvordan jeg fungerer optimalt med tanke på skole etc. Kommer jo til å bli bedre nå, etterhvert som jeg får medisin. Har jeg mulighet for å få utsette / fryse fagene mine frem til mot sommeren? Slik at jeg kan starte på igjen da? Har betalt for 1 år... Og akkurat nå kjenner jeg på kroppen at det er lite jeg kan fullføre av skole. Kan jeg be om det? Er det ikke bedre at du ringer og spør de om det? :-P Godt forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå