EC Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei! Vi trenger litt hjelp til et programmeringsprosjekt. Det skal lages et front-end og et back-end system mot en database som skal inneholde testdata. Disse skal presenteres etter bestemte kriterier, og det skal kunne dannes grafer av dataene. Systemeringen er for det meste ferdig, men så var det resten... Det stilles strenge krav til dokumentasjonen og implementeringen. Vi vil ikke ha kode som dette her: function visAlt($PersID) {// Denne er endret // Hallo, denne er endret! print( "<h2>Oversikt over lagrede brukere.</h2>n" ); Disse kommentarene sier meg null og niks, og er både tåpelige og overflødige. Den som skal gjøre dette for oss må være erfaren med PHP og MySQL, ha kjennskap til systemeringsterminologi og databasedesign. Vi kan ikke yte økonomiske vederlag for arbeidet, men en påskjønnelse finner vi nok fram til. Dessuten heder og ære på frontend -delen. Interesserte bes sende en mail til meg. Og: Kun seriøse henvendelser, takk! Dette haster det med, så de interesserte bør være forberedt på å levere varene rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 dere tjener penger på dette og vil ha gratis hjelp? jeg ler... Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Vi kan ikke yte økonomiske vederlag for arbeidet, men en påskjønnelse finner vi nok fram til. Dessuten heder og ære på frontend -delen. Ikke gratis hjelp, nei. En påskjønnelse vil bli gitt til den som leverer et godt nok system. Og den vil stå i forhold til varene som blir levert. Dessuten vil dette bli en tjeneste som kommer til å bli MYE brukt, og det ligger en viss prestisje i å kunne si "den der har jeg laget". Dessuten - og dette er jeg litt lei av å gjenta - vi tjener ikke så mye penger på dette. Vinninga går stort sett opp i spinninga. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 dere tjener penger på dette og vil ha gratis hjelp? jeg ler... Uansett svaret du allerede har fått, vil jeg si: "Du må gi noe for å få noe". Men med en slik holdning du viser, kan det godt hende at du må vente en stund. Bare som et lite tips.... Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Høres ut som en 2-3 timer med arbeid for meg. Men det kommer jo selvfølgelig litt på hvor mange tabeller som skal stå i databasen? Hva skal stå i databasen? Skal innholdet krypteres, skal noen logge på med brukernavn og passord? Om det ikke tar for lang tid kan jeg vurdere det, men vil ikke sitte en hel dag med dette. PS e-post adressen min er falsk, så den virker ikke men send gjerne litt info som PM om ikke her. Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 En koselig kar har allerede tatt på seg jobben. Der gikk dere glipp av et koselig lite honorar og æren av å få full kredit for en tjeneste som MANGE kommer til å benytte... Men takk for interessen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå