Urtene Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hva er så dette? Etter at jeg justerte opp grafikk-kvaliteten på star-trek-demo starter ikke spillet, og jeg får denne feilmeldingen. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det betyr: Kunne ikke åpne Open-GL ubåtsystem. Virker som skjermkortet ditt ikke støtter de nye innstillingene. Kan du ikke bare installere spillet på nytt? Virker uansett litt rart at skjermkortet ikke skal støtte hovedmenyen. Men sikkert noen andre som kan svare bedre på dette enn jeg. Lenke til kommentar
Urtene Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 å innstallere spillet på nytt, men klarer ikke å åpne det likevel. Første gangen fungerte alt greit, men siden grafikken var litt "grov" prøvde jeg med bedre oppløsning, samt å slå på litt ekstra effekter. Andre spill, f.eks. wolfenstein fungerer utmerket med høyere oppløsning og alt ellers på max. Har forsøkt å åpne med 256 farger, lav oppløsning osv i under egenskaper - kompabilitet, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Tipper dette er et kompabilitetsproblem mellom ditt Radeon 9600 og Star Trek: Elite Force 2-demoen. Du kan sjekke forumet til Rage3D, løsningen jeg fant der var å midlertidig gå tilbake til Catalyst 3.5 eller vente på 3.7. ELLER kjøpe fullversjonen av ST:EF2 når den er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det betyr: Kunne ikke åpne Open-GL ubåtsystem. "Sub" betyr ikkje ubåt. I denne sammenhengen vil eg kalle det et undersystem.[/kverulere] Seriøst, prøv å legg inn skjermkort drivere på nytt. Åssn skjermkort har du ? Lenke til kommentar
Urtene Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Oppdaterte drivere for en stund siden. Skjermkort er Excalibur Radeon 9600 PRO. Har vurdert å laste ned"superdrivere" fra omegacorner.com Er dette lurt? Lenke til kommentar
Urtene Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Har nå prøvd å laste ned driverne fra Omegacorner.com Men med skuffende resultat. Får ikke utnyttet 8xAGP og fastwrite. Gikk ned ca 150 poeng i 3d01, til ca 9850 poeng. Etter å ha forandret innstillingene i BIOS til det som er anbefalt brut sammen med omegadriverne datt det ned ca 70 poeng til. Skal nå skrive en mail til dem å spørr hva som er feil. Hvis de ikke har et godt svar går jeg tilbake til de orginale ATI driverne. Men ellers løste det ikke openGL problemet. Noen andre som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå