Leif Olsson Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 En fin komp Engan og god helg med hilsen Olsson ;-) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 magisk fantastisk 6er fra meg,for det vakre bilde,for det fine lyset de fine fargene,ja rett og slett superduper stemning... god helg smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 En fin komp Engan og god helg med hilsen Olsson ;-) Tusen takk og forsatt god helg til deg med;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 magisk fantastisk 6er fra meg,for det vakre bilde,for det fine lyset de fine fargene,ja rett og slett superduper stemning...god helgsmil Takker så mye..men 6 da? jaja..moro å våkne til 6 så tidlig..haha..var en spøk dette da;) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 V1 synes jeg er klart best. Synes at dybden i bildet blir bedre da den går innover i bildet på skrå. Fin komp og flotte farger. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 V1 synes jeg er klart best. Synes at dybden i bildet blir bedre da den går innover i bildet på skrå. Fin komp og flotte farger. Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg