Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Smedbrua II Bildet er fjernet. Beskrivelse: En litt annen vinkling.Ikke vært så "hard" på behandlingen på dette;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tror nok eg likte det første best og her viser du att det ikke trengte behandles så mye,selv om det gjorde sitt det og, Sett i stort ser dett ut som der er en liten fargefeil i noe av snøen i dette? Men for all del bilde står seg det,og snøen ser meget ekte/silkemyk ut sammen med fine kontraster og farger i brua!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Tror nok eg likte det første best og her viser du att det ikke trengte behandles så mye,selv om det gjorde sitt det og, Sett i stort ser dett ut som der er en liten fargefeil i noe av snøen i dette? Men for all del bilde står seg det,og snøen ser meget ekte/silkemyk ut sammen med fine kontraster og farger i brua!! Var nokså mørkt..kan det gjøre att fargen ble "feil"? Har jo lysnet det til dagslys..så kan være skinnet av gatelyset?..ja du ser ikke stolpen her da..ligger ute på venstre side utenfor bildet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tror nok eg likte det første best og her viser du att det ikke trengte behandles så mye,selv om det gjorde sitt det og, Sett i stort ser dett ut som der er en liten fargefeil i noe av snøen i dette? Men for all del bilde står seg det,og snøen ser meget ekte/silkemyk ut sammen med fine kontraster og farger i brua!! Var nokså mørkt..kan det gjøre att fargen ble "feil"? Har jo lysnet det til dagslys..så kan være skinnet av gatelyset?..ja du ser ikke stolpen her da..ligger ute på venstre side utenfor bildet. Ja har vel lett for og bli noen nyangser i fargene med gatelys og dagslys,men det var ikke noe å bry seg om her,vile bare nevne det. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Tror nok eg likte det første best og her viser du att det ikke trengte behandles så mye,selv om det gjorde sitt det og, Sett i stort ser dett ut som der er en liten fargefeil i noe av snøen i dette? Men for all del bilde står seg det,og snøen ser meget ekte/silkemyk ut sammen med fine kontraster og farger i brua!! Var nokså mørkt..kan det gjøre att fargen ble "feil"? Har jo lysnet det til dagslys..så kan være skinnet av gatelyset?..ja du ser ikke stolpen her da..ligger ute på venstre side utenfor bildet. Ja har vel lett for og bli noen nyangser i fargene med gatelys og dagslys,men det var ikke noe å bry seg om her,vile bare nevne det. Du er tilgitt.hehe..klart det er lov å si hva en mener...ikke alltid jeg får med meg slikt på egne bilder,så det settes pris på Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Liker V1 best, fordi her har du fått med de varme fargene under brua på en bedre måte Godt komp og spennende utsnitt Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Liker V1 best, fordi her har du fått med de varme fargene under brua på en bedre måte Godt komp og spennende utsnitt Takker Wasco Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 fin bilde af den gamle bro, kan bedst li v1 vinklen her gir bedre perspektiv Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei Jan! Liker best denne vinklingen, Behandlingen er også fin. Hvordan får du foresten svartet ditt til kommentarene til å sitte inne i komentaren? Har ennå ikke vent meg til den nye diggit. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 fin bilde af den gamle bro, kan bedst li v1 vinklen her gir bedre perspektiv Tusen takk Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Hei Jan! Liker best denne vinklingen, Behandlingen er også fin. Hvordan får du foresten svartet ditt til kommentarene til å sitte inne i komentaren? Har ennå ikke vent meg til den nye diggit. Takker så mye På siden bildet ditt er når du har åpnet det finner du litt under bildet,hvor det står GÅ TIL FORUMTRÅDEN.Klikk på den Eller enda enklere..rett under profilbildet ditt;) Hvordan så komme til bildekritikken igjen? Jo klikk da bare på den lille versjonen av bildet ditt øverst i tråden;) Endret 28. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Hei Jan! Liker best denne vinklingen, Behandlingen er også fin. Hvordan får du foresten svartet ditt til kommentarene til å sitte inne i komentaren? Har ennå ikke vent meg til den nye diggit. En liten rettelse.Rett til høyre og under boksen du skriver kommentarer finner du GÅ TIL FORUMTRÅDEN;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Definitivt V1 for meg. Et veldig spesielt og artig motiv. Fine farver og god dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Definitivt V1 for meg. Et veldig spesielt og artig motiv. Fine farver og god dybdeskarphet. Tusen takk Harald Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei. Et nydelig vinterbilde.:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Spennende motiv hvor jeg liker V1 best. Pluss for inntrykket at vi ser fargene under brua her. 4'er herfra! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei Jan! Liker best denne vinklingen, Behandlingen er også fin. Hvordan får du foresten svartet ditt til kommentarene til å sitte inne i komentaren? Har ennå ikke vent meg til den nye diggit. En liten rettelse.Rett til høyre og under boksen du skriver kommentarer finner du GÅ TIL FORUMTRÅDEN;) Så var det problemet løst. Takk for tipsen Jan! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei Jan! Liker best denne vinklingen, Behandlingen er også fin. Hvordan får du foresten svartet ditt til kommentarene til å sitte inne i komentaren? Har ennå ikke vent meg til den nye diggit.En liten rettelse.Rett til høyre og under boksen du skriver kommentarer finner du GÅ TIL FORUMTRÅDEN;)Så var det problemet løst. Takk for tipsen Jan! Eller du kan gjøre som her bruke Svarknappen rett under kommentaren i BK. (Dette er noe som kom nå en av de siste par dagene...)... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Spennende motiv hvor jeg liker V1 best. Pluss for inntrykket at vi ser fargene under brua her. 4'er herfra! Tusen takk Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Spennende motiv hvor jeg liker V1 best. Pluss for inntrykket at vi ser fargene under brua her. 4'er herfra! Tusen takk Jøss den hadde ikke jeg fått med meg..hehe;) Hei. Et nydelig vinterbilde.:-) Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg