Gå til innhold

[Løst] Ok, nå har jeg driti meg ut! Samsung Galaxy S2!

Anbefalte innlegg

Hallo!

Prøvde å oppgradere til det nye 4.0 Ice Cream Sandwich-systemet. Fulgte alt til punkt og prikke i denne linken: http://knowmydroid.com/blog/install-android-4-ice-cream-sandwich-samsung-galaxy-s2

Funka det, men nå får jeg ikke signal, Wifi og diverse. Greit nok det, fordi jeg installerte Alpha 6, og skulle til og installere Alpha 7 rett etterpå.

Men nå får jeg fader ikke connecta mobilen til PC'en, så får jo IKKE oppdatert NOE. Så da sitter jeg igjen med en totalt ubrukelig mobil, som ikke kan gjøre NOE.

Eeeeeeeeeeer det noen som kan hjelpe meg å fikse dette? Har prøvd å få connecta mobilen med Samsung Kies også, funka dårlig.

Krise...........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å flashe Alpha 7, det funka rett og slett ikke. Men fant gamle firmwares og roots, uoffisielle. Tror kanskje det fiksa det. Har i hvert fall fått den gamle versjonen tilbake, men...da mener jeg gamle :p Så må prøve å få oppdatert den til det jeg hadde 2.3.4 Gingerbread! Kan jeg gjøre det via...Kies?

Lenke til kommentar

Alt funker i hvert fall..

Android-versjon

2.3.3

Grunnbåndsversjon

I9100XXKDJ

Kjerneversjon

2.6.35.7-I9100XWKE2-CL187606

root@DELL101 #2

Build-nummer

GINGERBREAD.XWKE2

Altså, helt ærlig så sier dette meg ingenting. Men regna med at hvis jeg poster det så er det noen som kan godkjenne eller et eller annet! Dere som har peiling :)

Må si at jeg er ganske stolt av meg selv, selv om det tok nesten 5 timer å få det tilbake. All rooting, nedlastning, firmwares, Odin, SuperOneClick osv, herrefred.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...