Broseen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hvordan kan jeg få explorer til å starte med maksimerte vinduer hver gang jeg åpner et nytt vindu? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 du åpner et nytt vindu i browseren og drar det til det passer på skjermen lukk dette, start så ett nytt dette vil da åpne den stillingen du dro det i. Lenke til kommentar
gekko Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Fenris har rett, men gjør det slik: gå til fil/avslutt for å lukke vinduet Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Takk for svar. Lukket vinduet på vanlig måte og fungerer tilsynelatende greit det..? Lenke til kommentar
gekko Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Flott at det virket, uansett! Har vært borti at det måtte gjøres på denne måten for at instillingen skulle sitte.. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Ingen av dem virket faktisk. Når jeg åpner hotmail fra startmenyen i xp, så husker ikke maskinen innstillingen når jeg har restartet. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ingen av dem virket faktisk. Når jeg åpner hotmail fra startmenyen i xp, så husker ikke maskinen innstillingen når jeg har restartet. "før" var det slik at du måtte holde <shift> inne når du trykket på X for at den skulle huske det, men etter at IE 6 kom har det skjedd mye rart med mine vindusinstillinger innimellom - prøv. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hva med å prøve ut Mozilla Firebird? Her har man ikke dette problemet. Den støtter dessuten såkalt tabbed browsing. Det vil si at i stedet for å fylle på med nye ikoner på oppgave-linjen for hvert nye vindu du åpner, får du en oversikt ikke helt ulik arkfanene i Excel, alt i ett vindu. Den har dessuten mange andre fine funksjoner, og er både liten (6.8MB) og elegant (anbefaler skinet Phoenity Aqua). Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hva med å prøve ut Mozilla Firebird? Her har man ikke dette problemet. Den støtter dessuten såkalt tabbed browsing. Det vil si at i stedet for å fylle på med nye ikoner på oppgave-linjen for hvert nye vindu du åpner, får du en oversikt ikke helt ulik arkfanene i Excel, alt i ett vindu. Den har dessuten mange andre fine funksjoner, og er både liten (6.8MB) og elegant (anbefaler skinet Phoenity Aqua). Siden noen har begynt off-topic fortsetter jeg Opera er bedre, og mindre Lenke til kommentar
mbst Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Opera er bedre, og mindre Opera er bra den og, men det var ett eller annet ved Mozilla Firebird som gjorde at jeg likte den best av de to. Mulig det rett og slett var at den var gratis. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Har prøvd det med shift-tasten før. Fungerer ikke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Høyreklikk på snarveien til IE, velg egenskaper. og se på punktet "run" mot bunnen :-) Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Det virker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå