Anaio Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Enig med de over. Uakseptabel oppførsel, og det er ikke noe man gjør mot en partner man har ekte følelser for. Og etter et så kort forhold ville jeg bare gått videre 1 Lenke til kommentar
BrukerHundre Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Off, glemte å si noe virkelig viktig her. Hun hadde drukken den kvelden det skjedde. Vi hadde vært på byen alle sammen, før hun måtte hjem. Slik hun forklarte det, så ringte hun to av hennes nærmeste venner med en gang hun våknet. Etterpå ringte hun meg med en gang å forklarte hva som hadde skjedd. Beklager at jeg glemte å nevne dette. Men virker som de fleste her mener jeg bare skal la henne gå, viss ikke noen forandret mening nå da. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Alkohol er ingen unnskylding! 3 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 At hun hadde drukket forandrer ingenting. Klarer man ikke å drikke så lar man det være. Lenke til kommentar
BrukerHundre Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Okei, takk for svar. Har tenkt litt, og komt frem til at jeg aldri kommer til å greie å stole på henne. Vet ikke hva hun vil gjøre hvis vi for eksemepl krangler en gang, eller hun ikke er fornøyd med meg av en eller anne grunn. Jeg vet at hun elsker mer enn noe annet. Men det hjelper lite når hun roter med andre gutter. Hun hadde ingen forklaring på hvorfor hun kysset han, og da vet jeg ikke hva som skal til for at hun skal gjøre det igjen. Hun forstetter fremdeles å holde kontakten med han gutten hun kysset. Så jeg orker ikke mer. Vet jeg kan finne jenter der ute som er 110% til å stole på, å da kan jeg ikke bruke mer tid på hun her. 2 Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Drit i det. Dump the bitch. Good riddance. Endret 3. februar 2012 av Mannetøs Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Han kuken der kommer til å henge etter henne i mange mange år til, så bare gå videre. Lenke til kommentar
ZeTtOs Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Bra at du kvittet deg med henne, TS. Den usikkerheten du har overfor henne nå ville mest sannsynlig bare plaget deg resten av forholdet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Bra at du kvittet deg med henne, TS. Den usikkerheten du har overfor henne nå ville mest sannsynlig bare plaget deg resten av forholdet. Ja, det der med usikkerhet i et forhold er som å svømme motstrøms i en elv. Man kan jobbe seg oppover elva, og komme ganske langt, men et sted vil man bli sliten og driver nedover elva igjen. Man bør jobbe med usikkerheten sin mens man er singel - det er en kamp man må ta alene. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Bare et kjapt spøsmål til dette: Jeg forstår at man reagerer med vantro når slikt skjer, men dersom TS faktisk er glad i personen, føler jeg det er en rask slutning å ta. Hun er 18år, og gjør mange dumme ting, slik som å drikke seg full og kjenne begjær i mange nok minutter til å finne på noe sånt. Hun angrer, som du sier, og mitt råd vil derfor være å prate med henne, få vite hva som foregikk i disse minuttene. Det er nemlig ikke lett å skulle skru av jenta som om det var en bryter, forelskelsen vil vedvare, på tross av at hun har gjort noe galt, det vil jeg ihvertfall tro. Men for all del, dersom det å prate kan være en løsning, la henne komme til deg, la henne prate og hvordan hun føler det, så kan du fortelle henne hva du føler/ikke lengre føler for henne. Også kan dere ha heftig make-up sex etterpå! 1 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Vet jeg kan finne jenter der ute som er 110% til å stole på, å da kan jeg ikke bruke mer tid på hun her. Med en slik tankegang vil du være et lett bytte for andre kvinner, mennesker generelt og kvinner spesielt er ikke til å stole på, les Schopenhauer og evolusjonær psykologi. So that it will be found that the fundamental fault in the character of women is that they have no “sense of justice.” This arises from their deficiency in the power of reasoning already referred to, and reflection, but is also partly due to the fact that Nature has not destined them, as the weaker sex, to be dependent on strength but on cunning; this is why they are instinctively crafty, and have an ineradicable tendency to lie. For as lions are furnished with claws and teeth, elephants with tusks, boars with fangs, bulls with horns, and the cuttlefish with its dark, inky fluid, so Nature has provided woman for her protection and defence with the faculty of dissimulation, and all the power which Nature has given to man in the form of bodily strength and reason has been conferred on woman in this form. Hence, dissimulation is innate in woman and almost as characteristic of the very stupid as of the clever. Accordingly, it is as natural for women to dissemble at every opportunity as it is for those animals to turn to their weapons when they are attacked; and they feel in doing so that in a certain measure they are only making use of their rights. Therefore a woman who is perfectly truthful and does not dissemble is perhaps an impossibility. This is why they see through dissimulation in others so easily; therefore it is not advisable to attempt it with them. From the fundamental defect that has been stated, and all that it involves, spring falseness, faithlessness, treachery, ungratefulness, and so on. In a court of justice women are more often found guilty of perjury than men. It is indeed to be generally questioned whether they should be allowed to take an oath at all. From time to time there are repeated cases everywhere of ladies, who want for nothing, secretly pocketing and taking away things from shop counters. http://www.theabsolute.net/misogyny/onwomen.html Lenke til kommentar
Danh0y Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Du overdriver så absolutt ikke, du gjorde det rette. Hold deg til det du gjorde, det er over. Dere er unge, kom deg videre uten henne. Å ta henne tilbake, det vil du mest sannsynlig angre hardt på senere ut ifra slik jeg ser det når jeg leser førsteposten din. Tid leger alle sår, god bedring Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ikke prøv å lær henne at det hun gjorde var galt, ord skaper skjeldent disiplin. Kyss ei jente og gjør det samme tilbake, det er kun når hun selv føler på kroppen hvordan det føles at disiplin skapes. Disiplinering skjer i praksis, ikke i ord. Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Dropp tøsa. Går du tilbake til hu blir det ikke det samme. I tilleg, once a cheater, always a cheater. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 For en drittkjerring. Ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ett kyss og du dumper henne på flekken? Det syntes jeg var drastisk. Hun kunne tatt med han inn og gjort værre. Da hadde dumping vært på sin rette plass. Jeg ville heller forlanget at hun droppet ALL kontakt med fyren. Etter det ville jeg også prøvd å limitere mine egne følelser for jenta (noe jeg gjør med alle nå for at akurattt dette problemet ikke skal oppstå) og heller jobbe med det derfra. Men når du først har dumpet henne er det UAKTUELT å ta henne tilbake. Når man er over er man over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå