Tor r Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvorfor? Bildet er fjernet. Beskrivelse: Et til etter tur for og ta kontrastbilder. Her bokstavligt lagt sort hvit. Komponert mens eg tar bilder,juster og tilpasset komp i behandling, samt gjort det lyse helt hvit. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Bilde som kan tolkes på mange måter.Min blir Fange.Kreativt tilpasset dette;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Bilde som kan tolkes på mange måter.Min blir Fange.Kreativt tilpasset dette;) Oppe tidligt?Fange ja,skulle vel være litt mot hvorfor er eg her,hvorfor skjer all denne urett,hvorfor hvorfor osv. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Et sterkt og levende uttrykk me like Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Bilde som kan tolkes på mange måter.Min blir Fange.Kreativt tilpasset dette;) Oppe tidligt?Fange ja,skulle vel være litt mot hvorfor er eg her,hvorfor skjer all denne urett,hvorfor hvorfor osv. Sånne er det når frua har skjemt bort katten..skarper på soveromsdøra i 6 tiden...hver dag..så legger meg snart nå..hehe Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Et sterkt og levende uttrykk me like Alltid kjekt med tilbakemelding fra deg Ha en forsatt fin helg Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Bilde som kan tolkes på mange måter.Min blir Fange.Kreativt tilpasset dette;) Oppe tidligt?Fange ja,skulle vel være litt mot hvorfor er eg her,hvorfor skjer all denne urett,hvorfor hvorfor osv. Sånne er det når frua har skjemt bort katten..skarper på soveromsdøra i 6 tiden...hver dag..så legger meg snart nå..hehe Utskjemte dyr,ja ja.det var kona som dro meg opp så tidligt kalt i stuen eg måte opp og fyre i ovnen,mitt ansvar det,kanskje eg må kjøpe en fyrstikeske til hu.he he Det er skal eg og nå,etter å ha kost meg med varme kanelringer med gul krem og varme smultringer, Legger telefoner på gangen så ingen forstyrelser nå!!! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tøft og kreativt dette, Tor. Ha en god helg. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 meget kreativt lavet Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Enkelt og greit uttrykk! Tror jeg kaster meg på "tvang" som tolking her! Får vel assosiasjoner til diverse grøsserfilmer sånn umiddelbart, for å ikke å snakke om det triste kapitlet i historien med slavehandel...! Synes det "knudrete" preget på kjettingene gir et mindre rent uttrykk enn om kjettingene var helt "rene", forstå meg rett! God 3'er! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Slike motiver setter jo fantasien i gang. Dette bilde kan man jo si har et fenglsende uttrykk? Kommer også til å tenke på ut undertrykkelse Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Tøft og kreativt dette, Tor. Ha en god helg. Tak for tilbakemelding,fin helg til deg med. meget kreativt lavet Kjekt å høre. Enkelt og greit uttrykk! Tror jeg kaster meg på "tvang" som tolking her! Får vel assosiasjoner til diverse grøsserfilmer sånn umiddelbart, for å ikke å snakke om det triste kapitlet i historien med slavehandel...! Synes det "knudrete" preget på kjettingene gir et mindre rent uttrykk enn om kjettingene var helt "rene", forstå meg rett! God 3'er! Takk for utfullende tilbakemelding. Slike motiver setter jo fantasien i gang. Dette bilde kan man jo si har et fenglsende uttrykk? Kommer også til å tenke på ut undertrykkelse Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Veldig fint!! Femmer! Lenkene er litt lurvete er det rester du kunne klippet vekk? Jeg likte versjon 1 best, men med mørk bakgrund. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Kreativt!!! Takker så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg