Peder82 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Halloen Jeg skal sette sammen bilder, lyd og tekst (kommentarer). Det er viktig at alt er, og forblir synkronisert om man skulle ønske å hoppe litt fram og tilbake, som om det er en film. Litt mer nøyaktig skal jeg "forklare" musikken som spilles, og det skal gjøres med bilder og tekst. Musikken er i MP3, bildene PNG og kommentarene er bare ren tekst som jeg ønsker å legge til. Gjerne bruke bobler og piler hvis det lar seg gjøre for teksten. Er det noen som har forslag til egnet programvare/produksjonsmetodikk? Har lurt litt på å prøve med videoredigeringsprogram, derfor postet her. Windows live movie maker? Adobe Premier? Eller er det kanskje noe helt annet som er bedre egnet? Setter pris på svar Endret 28. januar 2012 av Peder82 Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 hvis du ønsker en videofil som resultat så behøver du ikke gå lenger en til microsoft movie maker (hvis du er på en windows maskin), ellers finnes det masse "slideshow" program som er gratis (freeware), som nok også gjør dette, men hvis du skal ha en mulighet til å "spole" frem og tilbake og musikken skal følge hele tiden, så tror jeg det enkleste er å lage en film ut av det... og de fleste slideshow program gir deg en videofil som resultat når du lagrer... anbefaler deg å bare prøve med moviemaker først. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ikke uenig i at Movie maker kan brukes, men hvis du vil ha et dedikert program for slike presentasjoner, kan anbefales Magix PhotoStory on CD & DVD 10. Koster ca. 350 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå