andersen91 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg skulle veldig gjerne hatt tak i rå, ubrente, grønne kaffebønner. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 I byen min har vi en kaffebutikk som selger pakker med kaffebønner. Muligens også helsekost-butikker. Har du noen av de i nærheten? Lenke til kommentar
andersen91 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 I byen min har vi en kaffebutikk som selger pakker med kaffebønner. Muligens også helsekost-butikker. Har du noen av de i nærheten? Ja jeg har kaffebutikker og helsekoster i nærheten, kan stikke innom til uka og sjekke! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 I byen min har vi en kaffebutikk som selger pakker med kaffebønner. Muligens også helsekost-butikker. Har du noen av de i nærheten? Ja jeg har kaffebutikker og helsekoster i nærheten, kan stikke innom til uka og sjekke! De har vanligvis ALLE typer kaffe du kan tenke deg Lykke til Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Du må nok innom en kaffe butikk men jeg så det faktisk i en matbutikk for en lang tid siden. Det er mulig at du kan få det hos en matbutikk men hvis du vet om en kaffebutikk i nærheten så er det, det beste alternativet. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Mener jeg har sett det på Meny. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Sjekk hjemmesiden til Solberg og Hansen, de selger grønne bønner. Men hva skal du med det? Tenker du å begynne å brenne selv? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Mener jeg har sett det på Meny. Ja jeg mener også at jeg så de der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå