Kusa Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg kjøpte Sapphire 6950 2gb. Installerte dei siste drivarane som dei hadde. Så skulle eg begynne å game.. Da pleier eg alltid ha på musikk... Men det funker ikkje lengre... under"lyd" står det at HDMI fra skjermkortet sender lyden.. Men eg har ikkje noko tilkobla der.. Noken som har erfaring kordan eg kan fikse det? Takk! Evt add meg på steam, svarer fortere der tror jeg. davidsolao - steam Lenke til kommentar
Kusa Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Mer info: Hovedkort: asus p7p55d Er inne på "lyd" har valgt Høytalere som standard.. Men ingen lyd ser bare den går opp og ned menst jeg spiller av musikken. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Sjekk instillingene til realtek hvis du bruker de. Også fjern HDMI som standar på lyd ut. Lenke til kommentar
Kusa Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Hmm! Der sa du noke! Har prøvd å laste ned realtek sin driver nå... Men null respons -,- På "Lyd" står det AMD HDMI OUTPUT (ikke tilkoblet) Høyttalere (High definition audio-enhet ikke tilkoblet) Digital Lyd (S/PDIF, Klar) Digital lyd (HDMI standardenhet) får ikke gjort Høyttalere til standard... Kunne du evt sendt en link med realtek sin driver som skal fungere? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Må bare beklage der, kjører kun linux på maskinen min med asus + realtek. Så jeg er lite uta alt styret med drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå