zaqqoZeq Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Tenkte å prøve meg på 2.bataljon og har hørt at innrykket er i august, men klarer ikke finne mer spesifikt. Noen som vet? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) I august engang, men du har ikke mye fri imellom FOS og befalskolen 2 uker +- tror jeg Endret 27. januar 2012 av Zimmerh Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) http://forsvaret.no/verneplikt/for-forstegangstjeneste/Sider/innrykkskalender.aspx Edit: Duuh.. Det var befalsskole ja.... Endret 28. januar 2012 av Donkeybrain Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 I august engang, men du har ikke mye fri imellom FOS og befalskolen 2 uker +- tror jeg er ikke FOS det som er i slutten av juni? Trenger dato i august siden jeg sitter og skal bestille ferie Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 husk at FOS er 3 uker Det starter 24 juni og ender 10 juli Og utifra mine bekjente i div. befalskoler er det innrykk tidlig august. Det beste vil nok være å bestille ferie 2-3 dager etter opptaket er ferdig da vil du ikke ta feil Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Ok, fikk inntrykk av han på sesjon del 2 at det bare varte en uke, men greit å få vite det nå iallefall. Siden det bare står august så får jeg bare regne med at det både kan bety 1. og 31. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Det pleier å være ganske tidlig i august, har vel også vært sent juli. Men det er forskjellig fra år til år. Endret 29. januar 2012 av saftsus Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Har kontaktet forsvaret og fikk som svar at dato ikke blir satt før i april Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå