Dufen Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Fruen har kjøpt en Asus X53E som hun i går skulle prøve å koble til tv'en. Det gikk ikke så bra. Maskinen finner tv'en og alt, men der kommer ikke bilde på den ved bruk av HDMI. Vi har prøvd alle innstillingene vi finner med høyreklikk på skrivebordet og i intel controlcenter eller hva det nå heter. Så hva gjør vi feil? Eller er det enn softwarefeil? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Har du prøvd å duplisere skjermene? Eller prøver du å utvide skrivebordet? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Har prøvd begge deler, ingen av delene gir bilde. Jeg googla problemet før jeg skrev her, men alle postene om dette problemet har ikke blitt besvart eller folk har bare sagt at de fant ut av det uten å si hva de fant ut Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 BUMP Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Håper du har husket å velge riktig input på TVen Kan ikke tenke meg noe annet som kan gjøre det annet enn maskinvarefeil. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Maskinen finner tven, og ja jeg har satt rett input. Min pc fungerer utmerket med tven, men da ikke hennes... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå