roger1986 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hei. Jeg har fått meg en ny Canal Digital dekoder i dag. HD 104 C. Uten pvr. Jeg gjorde alt jeg skulle med kablene, og så skal man jo vente i inntil 2 timer mens den står på NRK. Beklageligvis klarte jeg å skru den av under denne oppdateringen. Da jeg skrudde den på igjen måtte jeg gjøre det samme på nytt igjen, og lot det stå på NRK i nesten 6 timer. Når jeg da skulle bytte til TV2 kom ikke kanalene opp. Da kom det opp melding om at det måtte oppdateres. Hva nå? Har prøvd å ta ut strømmen i ca 10 min, og sette den i igjen. Da må jeg begynne installasjonen på nytt igjen. Veldig frustrert! Vil ikke bare kunne se på NRK 1, 2 og 3 framover Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Gå til meny, velg å søke etter kanaler på nytt. Hjelper ikke det, så blir det å starte på nytt. Lykke til Lenke til kommentar
roger1986 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Det hjalp ikke. Men endte opp med å ringe kundeservice å få oppdatert kortet manuelt. Så nå funker det Takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå