Pelikan9 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hei! Jeg har en Asus X53 med Windows 7 64bit som får blaskjerm ved oppstart, så jeg er avhengig av sikkerhetsmodus. Så jeg lurte på om det er noen måte å sette fabrikk innstillinger. Takk Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Får du til å kjøre "sikker" modus? - du får opp menyen ved å holde inne F8 under booting. Evt så kan du også gå inn i bios å sette tilbake til "default" om det er noe du har rotet med der inne Evt så er alternativet å sette i windows cd'en, boote fra denne og gjøre en "clean" install fra denne. Lenke til kommentar
Pelikan9 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg bruker sikker modus (sikkerhetsmodus), jeg har absolutt ikke anelse om hvordan man setter bios til default og det fulgte ikke med noen windows CD. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ok, da er det mulig Asus har lagt med program som gjør det mulig å brenne ut cd'ene for å "restore" systemet - dette vil det evt være info om i manualene som fulgte maskinen. Evt så kan du jo også prøve valget (under den F8 menyen som du kan starte sikker modus fra) å velge å starte med "last known good configuration", eller noe lignende på norsk om det er norsk versjon du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå