Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen og rask repeterende restart

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk! Jeg har et problem jeg ikke skjønner fnugget av. Datamaskinen min krasjet og vil ikke starte opp windows. Den går gjennom BIOS sjekken, kommer seg til windows logoen, og restarter så raskt at det ikke går an å se hva som står på bluescreen'en. Det skal legges til at den har begynt å lage fæle lyder, noe jeg er usikker på om kommer fra HD eller vifter.

Noen ideer? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oi! rart.. Det ser ut til at den stygge lyden kommer fra en liten vifte over rund sak på hovedkortet. Det står MSI på'n, og jeg er såpass oppegående at det Ikke er prosessoren. :dribble:

Hører du " Klikk, Klikk " eller " Beep Beep "? :cool:

Total hvining! Ikke fra Harddiscen :S

Lenke til kommentar

Får du ikke engang skrudd på PC? Hvis du får det til, last ned Blue Screen Viewer eller noe lignende. Den leser minidump filene som Windows lager etter krasj og lar deg se hva grunnen var/er.

Den som hviner ser ut som den lille gule viften på dette bildet! Hva kan den være for noe?!

MSIK8NNeo2PlatinumAthlon64Socket939Mothe-jmke-4445.jpg

http://www.madshrimps.be/files/images/articles/MSIK8NNeo2PlatinumAthlon64Socket939Mothe-jmke-4445.jpg

Madshrimps.be? Tror du fikk feil bilde..

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Ah, møkkaside. Det er altså ikke prosessoren, jeg har en dualcore svær sak med en gigantisk vifte over. Problemet er altså en mindre vifte som er plassert over en smal, 4 cm2 bred metallplate.. usikker på hva den egentlig er til for!

PC'en vil starte, den lar seg gå inn i BIOS helt fint, men alle forsøk på å starte sikkerhetsmodus eller normal oppstart resulteter i at den kommer seg til et lynraskt flash av bluescreen før den restarter igjen. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...