Trond Stordal Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Gjettekonk... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det ligner da på en oppskjær maskin for pålegg, flott fotografert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hullstansemaskin for å lage hull i skinn/lærbelter til masseproduksjon av piratkopier av kjente merkebelter for diverse sydenmarkeder! 3'er for piratvirksomheten! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Tror det er en løgndetektor jeg..for her snakker du sant når armen blir skrudd fast..hehe;) Uansett ett bra bilde med detaljer,ikke for mye og ikke for lite;) Endret 27. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Leif Betten Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Kanskje noe for å klippe/skjøte film ? Bra bilde uansett. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Tror Håkon har gjettet riktig. En sag til å skjære pølsepåleg med. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Jaja Håkon, hadde neimen ikke regna med at noen skulle klare dette med en gang, men du har helt rett. Det er en Van Berkel påleggsmaskin antakeligvis fra 40-tallet. Den fungerer perfekt og er i daglig bruk hver sommer. Har dessverre ikke noe bilde av hele maskinen, men er er en link til bilder. Rene klenodiet. http://www.volanobiz.com/restaurant-equipment/antique-meat-slicers/h9-meat-slicers.html Tror det er en løgndetektor jeg..for her snakker du sant når armen blir skrudd fast..hehe;) Uansett ett bra bilde med detaljer,ikke for mye og ikke for lite;) Hehe, ja er rimelig sikker på at man kunne få sannheten ut av noen ved hjelp av denne for den er farlig skarp... Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jaja Håkon, hadde neimen ikke regna med at noen skulle klare dette med en gang, men du har helt rett. Det er en Van Berkel påleggsmaskin antakeligvis fra 40-tallet. Den fungerer perfekt og er i daglig bruk hver sommer. Har dessverre ikke noe bilde av hele maskinen, men er er en link til bilder. Rene klenodiet.http://www.volanobiz.com/restaurant-equipment/antique-meat-slicers/h9-meat-slicers.html Tror det er en løgndetektor jeg..for her snakker du sant når armen blir skrudd fast..hehe;) Uansett ett bra bilde med detaljer,ikke for mye og ikke for lite;)Hehe, ja er rimelig sikker på at man kunne få sannheten ut av noen ved hjelp av denne for den er farlig skarp... Her he pølsemaker i mitt forrige liv jeg vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg