jeg_lyver_mye Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Han må vel være blant Norges flotteste mennesker! De som misliker han, er det alvorlig galt med... tror jeg da... 3 Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Koselig kar det der. Hvorfor skal vi mislike ham? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 flink innovatør og businessmann, og selv om penga raser inn så har han beina planta godt nede på jorda Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Har veldig sansen for både Bjørn Kjos og Norwegian. Så nei, ser ikke hvorfor noen skulle mislike han. Han har guts og tør å satse, og føler det intervjuet med han viser veldig mange gode holdninger han har i forhold til oppfølging og utvikling av ansatte. Endret 27. januar 2012 av Nevnarion Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Bjørn Kjos er en nordmann vi kan alle være stolt av. Han er tidligere jagerflypilot(!), han er advokatfullmektig(!!) og grunnlegger i det som vil bli et av europas største flyselskap. I tilleg er han en ekstremt blid og trivelig mann som stiller opp i intervjuer, lar seg parodiere, går på ski, er pappa, ektemann, hyttemann osv, rett og slett en fascinerende mann. Faktisk en av tidenes nordmenn, spør du meg. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Vel, Bjørn Kjos har jeg ingenting i mot. Han er et råskinn innenfor business - noe som er utrolig viktig i flybransjen. Det eneste jeg ikke er så glad i med tanke på Norwegian er at de har flyttet en del av vedlikeholdet til utlandet. Blir et personlig problem, det der egentlig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Han smiler ofte, ser ut som en artig kar Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=tx84zOfLPdw&feature=related :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå