XXXxxxxx Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg sovner... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette bildet ble tatt i en park i Tallinn. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ja, den ser litt trøtt ut. godt bilde av et søtt lite nøste. Ser ut til å være litt mer rødlig i fargen en de norske ekkornene. Ikke mye å kritisere her, det eneste pirket, måtte være at du flyttet deg litt til høyre, så fikk du mer av ekkornet med. Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Ja, den ser litt trøtt ut. godt bilde av et søtt lite nøste. Ser ut til å være litt mer rødlig i fargen en de norske ekkornene. Ikke mye å kritisere her, det eneste pirket, måtte være at du flyttet deg litt til høyre, så fikk du mer av ekkornet med. Takk for råd. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Herlig.Kan vel være enig om en liten forflyttelse til høyre,men faren med det er jo att Ekornet blir redd og løper....valgets kval er ikke alltid like enkelt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Greit nøttelitenbilde dette! Ve. del med den stammen trekker vel litt ned på helhetsinntrykket her, men ellers artig bilde da! 3'er herfra! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Flott fanget Litt for mørkt i skyggen - etter min smak. men ellers helt topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg