Kevlar Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Biffere skal jeg bli. Siden Oslo suger gigantisk pikk og ikke klarer å stille med en vektløfterklubb engang, skal jeg slutte helt å trene for å bli sterk i noe som helst. Cruise rundt med drittvekter til failure, muskelkontakt og beach muscles er alt jeg gidder fra nå av. Bare spise rent og trene hypertrofi, og ikke noe deff-dritt før jeg veier minst 90kg. Hver gang jeg har trent for å faktisk bli sterk, og begynt å trene 100kg+ benkpress, 120kg+ knebøy, 180kg+ mark, så er det en eller annen sene, muskel, ledd eller hvasomhelst som har begynt å sutre. KJERRINGKROPP. Den kan ha det så godt. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Wow. Ta det ut på vektene, mann! Oslo har vektløfterklubb, den er bare ikke åpen for nye medlemmer ... Det i seg selv er jo faen så redundant, men. Synd er det også, for alle som faktisk har lyst til å starte med vektløfting, men ikke har muligheten. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Det er dårlig humør i kveld pga. drittkrampe i leggene, tilbake til mitt vanlige, strålende meg i morgen regner jeg med. Ja, det er vektløfting i Tine-fabrikken i Oslo, men de er 6 stk til sammen og mener de ikke har plass til flere medlemmer og kan dra til h... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Vektløftere er som regel sure mennesker, føkk dem... Dra heller til en entrepenør og få deg et utbrukt traktordekk, noen andre brukte varebildekk og lag deg slede... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Vektløftere er som regel sure mennesker, føkk dem... Haha! Wingeer er da ganske hyggelig til tider, men han er vel ikke helt indroktinert ennå.. 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Haha! Takk for de smigrende ordene. Vi får se hva som skjer om et år eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå