Carlgutt Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Var på fylla i går og kom hjem for noen timer siden. Lå og spy ganske heftig men tenkte bare vanlgi hangover. Men nå føles det som at halsen min blir kvelt og jeg har utslett i tryne. Hva skjer matforgiftning? er dette sånn bare kom deg til legene? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Vi trenger nok bilder før vi kan ta en avgjørelse Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Kom deg til lege! Ett hevert klokt menneske skjønner det Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Endte opp på akutten, men går fint nå Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hva var det som feilet deg? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 De fant det ikke ut. Men det var pene doktorer som tok på meg over heeeel kroppen. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Brukte all kraften i kroppen på å holde boneren nede. Biggest challenge in my life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå