kjikvadrat Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Fyrst vil eg berre seia at eg har ikkje peiling på om "rangefinder" vert oversett til "rammesøkar". Eg berre trur eg hugsar at eg har lese det ein stad. UANSETT, eg har eit Olympus 35 SP som eg nettopp har fått. Eg fann også ein gamal Vivitar 2500 blits på ein bruktbuitikk i Bergen. Denne fungerer heilt fint. Kosta forresten 100. Eg kunne tenkt meg å meistra å bruka blits til innandørs sprettbelysing, samt litt som innfyllingskjelde i motlys etc. Her er slik som min eigen logikk seier eg skal gjera det for innfyllingslys: - sjekka avstand til motivet, og stilla inn blendar slik som det står bakpå blitsen - justera lukkartid slik at bakgrunnen vert 1-2 trinn undereksponert - ta bilete Er eg heilt på jordet her? Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Tror ikke jeg kan svare deg direkte på spørsmålet ditt, men tenkte jeg kunne tipse deg om denne siden - om du ikke allerede har sett den: http://strobist.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå