Ayb Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ja. Har sett Transformers om dagen så nå er jeg i verdensrommodus. Tviler på at dette er å kjøpe lenger, så lurer på om det er noen som har mulighet til å sende meg det. Noen? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Haha, husker jeg hadde det når jeg var liten. Men hvis jeg fortsatt har det, ligger det nok dessverre i en annen landsdel enn der jeg er nå. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Letet som bare det etter dette spillet i månedsvis nå nylig og har endelig funnet det. Jeg har begynt å seede det på denne torrenten hvis andre også ønsker det: https://thepiratebay.se/torrent/4229355/Romjakten Det er ikke mulig å kjøpe noen plass lengre, har forsøkt absolutt alt. Eneste jeg fant var en fyr som på et forum for mange år siden annonserte at han solgte en gamingsamling brukt der Romjakten lå i samlingen. Så da tror jeg det bare er å laste det ned, finner ingen selskap som innehar rettigheter på det heller lengre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå