U1ven Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 I dag har The Voice premiere på TV2. "«The Voice – Norges beste stemme» er en helt ny type sangkonkurranse, en konkurranse som starter der de andre talentprogrammene slutter - nemlig der hvor arbeidet begynner med å gjøre ukjente talenter eller semi-profesjonelle sangere til suksessrike etablerte artister." Ulikt "Idol, X Factor og Norske Talenter så omhandler programmet handler om stemmen, bokstavelig talt. Det vil si at dommerne ikke vil kunne se deltageren først etter de har hørt stemmen og latt seg overbevise eller ikke. Aldersgrensen for påmelding er 18 år. Dommerne og mentorer i sesong 1 er: Magne Furuholmen Sondre Lerche Hanne Sørvaag Yosef Wolde-Mariam Vil dette bli en klisjéfylt sangkonkurranse eller en suksess? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Terningkast 5 i VG Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Mener å ha hørt rykter om at dette konseptet floppet i både Sverige og Danmark. Forøvrig mener jeg det begynner å gå inflasjon i antall talentkonkurranser av typen X-factor, Idol, Norske Talenter etc. 4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 De holder på så lenge seerne er der, dessverre for meg så har jeg ikke så mye å se på når slikt holder på år etter år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Iflg VG anmeldelsen er dette en ny variant av "stemme-videre" opplegget. Her er det dommerne som frir til sangerne om å joine deres team og ikke de andre dommerne sitt team. Det blir visst ganske morsomt. Pluss at det visstnok bare er folk som KAN synge fra før, så det er ikke de obligatoriske Idol-tulle-deltakerne her med rare kostymer og strupesang. Endret 27. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 De obligatoriske Idol-tulle-deltakerne her med rare kostymer og strupesang er jo de som faktisk lager underholdningen da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Litt slitsomt så langt. Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hva het han "Funky" trønderen? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Hva het han "Funky" trønderen? Petter Endret 27. januar 2012 av Ulven93 Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hva het han "Funky" trønderen? Petter Intet etternavn? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Petter Aagaard Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Petter Aagaard Der ja. Takker Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Runinho? Boikott! Slutt å lev i fortiden. Vi er alle drittlei Plumbo, Madcon, Kaizers-Terje og Spellemann. Endret 27. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Helt grei underholdning. Men det var jo knapt en sjel som røyk ut. Vil jo bli mange etter hvert hvis like mange skal gå videre hver fredag. Utenom det passer ikke programlederen litt engang. Står der og hopper som en fjortiss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Det skulle vel være 14 stk på hvert lag tilslutt? Eller hørte jeg helt feil i introen? Det høres litt mye ut. Og så eliminering etter det? Derfor så få røk ut nå. Litt artig å se dommerne "slåss" med hverandre om artistene, da. Jeg har så stor respekt for Magne Furuholmen, artig å se han på TV. Han er ikke den mest offentlige personen ellers. Tenk å ha komponert megahit etter megahit med A-Ha, spilt for flere hundre tusen i Rio, og skape verdenshysteri hver gang de nevner å spille sammen igjen. I tillegg spiller jeg også synth, så han er en av "gudene" mine. Endret 27. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Husk The Voice ikveld :-) Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Du skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Nå er jeg ikke akkurat i målgruppen, men dette programmet virker jo faktisk totalt meningsløst. Ser jo ut som alle går videre. Hvor er da spenningen? Er det meningen at det skal bli 1200 superstjerner til slutt? Blir litt somå arrangere et OL der alle deltakere vinner, kommer til finalen og får gullmedaljer. Og hvordan VG får seg til å gi programmet en terningkast 5 samtidig som de kan kalle programmet nervepirrende er hinsides min fatteevne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå