stiaas Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Og snart kommer en enda råere Android-modell med superhøyoppløselig skjerm. Acers Tegra 3-nettbrett snart til Norge Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det betyr 16:10 oppløsning, slikt liker vi. Så er det bare å vente på at laptopprodusentene også går tilbake til den varianten igjen. Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Den så veldig tykk ut.. Og om den er det, er det for min del nok til at jeg ikke kommer til å kjøpe den. Lenke til kommentar
Strumsen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Stygg! Det designet er 10 skritt tilbake fra Iconia A500. Ligner jo på et appelprodukt Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Bildet er fake.http://www.youtube.com/watch?v=RWOzxhC_okA Bildet er ikke fake, det er hentet fra en offisiell brosjyre fra Acer, mottatt av Acers pr-avdeling i dag. Men det er brukt ett bilde som er felles under overskriften "Iconia Tab A510 and A700/A701", så det er mulig det er A700/701 som er vist. Eventuelt om de finnes i både sort og sølvgrå. b Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ikke det mest originale designet, men spennende innmat. Jeg vurderte egentlig Asus Transformer Prime, men den sliter visstnok med WiFi og GPS-funksjonaliteten. Denne har samme CPU, Android 4.0 og tilsvarende skjerm. Blir spennende å se prisen. Og en ting til, 1920x1200 på en 10" skjerm er sinnsykt! Jeg bruker det samme på 27" LCD-skjermen til PC'en hjemme Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Sjekket opp igjen. Det er A510 som vises. Ifølge brosjyren er det "Silver plated symbolic logo - specially designed for the 2012 London Olympic Game A510 only". Det er altså grunnen til at bildet avviker fra den vi fikk se på CES. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvorfor er OL ringene merket på baksiden?. Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Vurderer å kjøpe asus padfon,da får man pad og mobil i ett og man kan også koble til keyboard. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hvorfor er OL ringene merket på baksiden?. Ehm... Det står vel strengt tatt forklaring på det to poster over din? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Håpte på 1.8 GHz, men firekjerne er ihvertfall knall Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Of skal aldri røre noe acer mer, har en acer laptop som er litt over et år gammel og laderen vil ikke alltid lade, må bøye kabelen for at det skal funke. Orker ikke å reklamere, kjøper meg heller et nettbrett men venter å se hva samsung skal vise frem i februar. Lenke til kommentar
Googolplexian Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Of skal aldri røre noe acer mer, har en acer laptop som er litt over et år gammel og laderen vil ikke alltid lade, må bøye kabelen for at det skal funke. Orker ikke å reklamere, kjøper meg heller et nettbrett men venter å se hva samsung skal vise frem i februar. Du vil ikke røre noe fra Acer mer, på grunn av noe som tilsynelatende er helt vanlig glapp i kabelen? Da tror jeg nok ikke du vil bli mer fornøyd med verken Samsung eller noe annet merke, så lenge du ikke tar bedre vare på kablene dine. Alle kabler som ikke brukes med forsiktighet begynner å glappe. Tro meg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Of skal aldri røre noe acer mer, har en acer laptop som er litt over et år gammel og laderen vil ikke alltid lade, må bøye kabelen for at det skal funke. Orker ikke å reklamere, kjøper meg heller et nettbrett men venter å se hva samsung skal vise frem i februar. Tror ikke du kan ha noe produkt, fra noen som helst produsent isåfall. Du kan risikere lignende feil fra alle. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Bumper denne. Noen som vet når denne kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg