Gå til innhold

Trenger råd til hvordan få modellkropp

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er en ung mann som ønsker å få sånn mannlig klesmodell kropp og lurer på om hvordan jeg bør legge opp treningsprogram slik at jeg får fine former. Jeg er veldig smal og har fett rundt magen og bryster som jeg ikke får fjernet. Jeg trener variert men merker ingen forskjell.

Kan dere gi meg råd til hvordan jeg skal gå fram for å oppnå målet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

/fit/ har veldig mye bra og bør ikke undervurderes.

www.stronglifts.com dette er et veldig bra program, spesiellt for nybegynnere. 3 dager i uka med SL5x5, 2-3 dager med cardio/HIIT/svømming el.

Husk at kosthold er like viktig som trening. Og ting tar tid, ikke forvent deg å ha drømmekroppen på en uke.

Endret av Dainah
Lenke til kommentar

Hei,

jeg er en ung mann som ønsker å få sånn mannlig klesmodell kropp og lurer på om hvordan jeg bør legge opp treningsprogram slik at jeg får fine former. Jeg er veldig smal og har fett rundt magen og bryster som jeg ikke får fjernet. Jeg trener variert men merker ingen forskjell.

1. Du kommer ingen vei om kostholdet ditt ikke er på stell. Les deg opp!

2. Styrketrening er viktig for å forme kroppen. Det er også en veldig fin måte å forbrenne fett på.

3. Tolmodighet. Kroppen du har nå er et resultat av det du har gjort i livet ditt til nå. Ikke tro at drømmekroppen viser seg etter to måneder. Ting tar tid!

Lenke til kommentar

Hei,

Kom deg av ergometersykkelen og begynne med styrke, det er ikke sikkert at cardio gjør det du vil for deg, (spesielt bryster), så det kan være du må legge på noen cm med muskler...

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...