Susanneee Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hei Jeg har akkurat skaffet meg iPad 2, og så ønsker jeg å ha muligheten til å gå på nett-tv, nettbanken, etc.. Men da må jeg ha Adobe Flash player, er det noen som vet hvordan jeg kan ta en bakvei for å skaffe meg dette? Eventuelt noen som vet om andre løsninger..? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Flash finnes ikke for iPad. For å gå i nettbanken, kan du sjekke om banken din har laget en egen app for dette (mange har det). Endel sider for nett-tv har en alternativ mobil side. Feks. har www.nrk.no en alternativ side som heter m.nrk.no som skal fungere på ipad. Mange andre nett-tv sider er i ferd med å bytte fra flash til html5, men dessverre er det mange sider som fortsatt ikke virker. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Apple nekter adobe å lage støtte for flash, skal du ha støtte for flash må du nok bytte til en androidbasert tablet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå