rodriques Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Hei og hå! Har hatt litt problemer med maskinen etter innkjøp av ny harddisk. Formatterte, og slet noe veldig med å få installert W7. Har hatt den på i noen dager i ettertid, men etter en dag hvor pcen har vært avslått, klarer den ikke finne harddisk. Det er i allefall dette jeg tror som er feilen. Får følgende feilmelding ved forsøk på oppstart "Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key" Har prøvd følgende uten suksess; Boote fra w7-plate : fungerer ikke. Boot priorities : har prøvd alle mulige kombinasjoner, fungerer ikke. Hard disk type: AHCI, IDE, RAID. Får ingen til å fungere. Nå er jeg helt grønn, og lurer på om noen har forslag til hva som kan gjøres? Meget frustrerende! update; rev ut strømledninga i frustrasjon mens pcen sto i bios, starta på nytt og det fungerer. Aner ikke om jeg får samme problem neste gang jeg starter. Endret 27. januar 2012 av rodriques Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ingen USB-minnepinner som står i maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå