[FS]Inhumanzer Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Når er det GF4 kommer?? jeg trodde de skulle være i komplett på tirsdag, men nå står det at de ikke kommer før om langt over 1 mnd??!!!!! ****!! er de kommet ut i USA?? jeg skulle gjærne hatt meg det GF4 Ti4400! har fått penger nå! takk for alle svar.. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Det er nok kun de MX-kortene som kommer først (i løpet av februar), så vil de Ti-utgavene komme i mars-april tipper jeg. Skal til Filippinene i sommer og kjøpe et par stk til forhåpentlig grei pris, og selge med god fortjeneste hjemme Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 men sjekk her da..: 110324 Nyhet! (0) Creative 3DBlaster GeForce4 Ti4600 128MB - AGP, DDRAM, TV-Out, Retail 5 dager 4,695,- 4,343,- Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Det der bør man ta med en liten klype salt...det er ikke første gang Komplett eller andre har bommet på lagerstatus/mottaksdatoer. Men jeg vil ikke utelukke at det KAN komme ut til den tiden, men man bør ikke stole 100% på dette til du får noe konkret info fra webbutikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå