Gå til innhold

BK: Stengt dør

Anbefalte innlegg

Stengt dør

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Mi døyr er stengt med lås og slå

Eg høyrar nokon bankar på

Ute blæs så kald ein vind

Men ingen,ingen slepp eg inn

Tekst: Gåte

Modell og foto: Meg

Denne sangen er utrolig vakker og teksten og sjelen i vokalen drar deg inn i en historie som gjør dypt inntrykk.

Evalueringsnivå Tips:

Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er et flott bilde med fin innramming ved hjelp av greinene som henger slik. Med blikket slik syns jeg også det blir passe mystisk, og jeg har liksom lyst å vite mer om henne som står slik i skogen, lettkledd vinterstid med slikt et blekt ansikt. Syns det er veldig bra og har ingen tips. Jeg kan forresten heller ingen ting om portrettfoto..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den moderen Huldra?..hehe..neida.Vakkert bildet.Men opplever bjørka litt for midtstilt.Lot det seg å vri kamera til noen av sidene,uten å få med masse annet som ikke trengte være med der? Eller rett og slett croppet en 2-3cm på venstre side av bjørka for ett tettere utsnitt? Bare noen tanker dette;)

Endret av Jan Erik Engan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fotopoulsen: Takk,jeg er ikke så erfaren med portrett bilder så setter pris på tanker rundt forbedringer. :) Enig i ditt forsalg:) Nå var dette bilde ikke et typisk portrett,men det skulle liksom fortelle en historie på en måte og virke litt mystisk. Pybalto under her skjønte virkelig budskapet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...