Karl-Ivar Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Nordlys over Eidkjosen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tirsdag var det stor nordlysaktivitet over Tromsø. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg har ingen tips til forbedringer. Til det er jeg for uerfaren når det gjelder nordlysfoto. Selv om jeg bor i finnmark så er ikke nordlysbilder noe jeg har drevet med mer enn par-tre ganger. Det er morsomt å prøve på. Jeg syns nordlyset på bildet ditt er pent. Det er pent at du har med vann som blir farget grønt pga det. Lyset fra bebyggelsen gjør at man får frem dimensjonene, det får frem hvor mektig skue dette nordlyset må ha vært. Man kan også si at lyset fra bebyggelsen trekker ned fordi det tar fokus vekk, men jeg syns ikke det. Eller som jeg egentlig ville sagt det, "pent bilde". 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ikke att jeg kan si mye om dette heller..heller dårlig med sånt her sør.Bare å nyte egentlig.Men ser på linken att bildet har en del støy..men ikke alltid det er en ulempe heller.Det er mer min smak og ikke hva som er rett og galt som avgjør det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg