lals Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 hei er det vanligt at skrollehjulet på g700 beveger seg alt for lett? bare jeg beveger musen frem og tilbake så begynner den å skrolle.. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Da har du nok trykket på knappen som er rett bak skrollhjulet. Denne har to funksjoner,fri skroll og klikk skroll. 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 hehe.. var ikke mer som skulle til nei.. takk for svar! Lenke til kommentar
lals Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) har igjen litt problemer. når musen er koblet i med USB så skroller den helt fint. men når jeg kobler den fra så skroller den mye lengre. har gått inn på mus innstilinger og senket antall linjer fra 3 linjer til 1 linje. da virker den som normalt. men når jeg kobler den tilbake så går det veldigt treigt. må da ta den tilbake til 3 linjer. jeg har avinstalert driverne og instalert de igjen men samme feilen er der. noen som vet hva det kan være? Endret 10. mars 2012 av lals Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Eneste jeg kan komme på er at du må i programvaren til musen velge at Setpoint styrer musen og ikke OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå