Hjhans Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Okei, jeg sliter litt med denne siden... Jeg skal se hva de har av tennisklær. Naturligvis trykker jeg på kategorien "Tennis", og det kommer opp en side med et bilde av den godeste Nadal på forsiden. "Flott" tenker jeg, men så, helt uten forvarsel, blir jeg redirected til NIKEiD! Greit nok tenker jeg, det er vel noe nytt. Men NEIDA. Den siden skal stå og laste i den store evigheten! Fortvilet prøver jeg å gå tilbake, men da blir jeg bare sendt til denne loadingscreenen igjen. Prøver å begynne på nytt, men uten suksess... Noen som skjønner hva som skjer her? - Hobbytennisist som skal til USA til sommern for å kjøpe tennisklær Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Prøvd en annen nettleser? Lenke til kommentar
Hjhans Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Takk for raskt svar. Har nå forsøkt med explorer og firefox uten hell. Klarer du å få det opp? Lenke til kommentar
mkander Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Fant du ut av dette eller? Sliter med samme problemet her. Ekstremt irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå