KarmaZ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Individuelt. Jeg for min del, bryr meg lite så lenge dama lukter søtt. :-) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Helt greit at jeg jenta snakker med meg er med meg en gang i uka etter skolen. Men hvis det bare er jenta som tar kontakt så er det ikke positivt Men god natt nå skal jeg legge meg Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hun sa til meg etter 2 dager med veldig mye kontakt. Jeg crusher på deg. Håper du ikke freaker ut. Jeg fikk bakoversveis når det kom så fort, men hei, vi har alt planer for sommerferien. Det var litt turnoff med en gang, men det var bare fordi jeg ble veldig overasket. Vi er nå et søtt par. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hva gjør man da? Bruker tøy som fremhever brystene etc, om han liker det han ser driter han i hva du sier. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Vel, menn kan være udugelige til å forstå hint. Som oftest må det bli sagt rett ut. ++ Hinting er bare tull, verken jenter selv eller gutter vet hva jenter vil hurr. 1 Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg synes det er veldig bra at jenter tar initiativ! Men, det kommer jo an på om man liker jenta, Om det er forhold du er ute etter. Men veldig individuelt. Kjør på! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Greia for begge kjønn er: Hvis det BARE er du som tar kontakt (du kan godt starte interaksjonen mellom dere) så er ikke den andre interessert og da bør man slutte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå