Heidi Knutsen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Vikersundbakken 2011 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Vinterbilde til 1000--dype farger og god komp. 1 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Et helt spesielt bilde dette for meg og kan komme med litt historie fra gamle vikesundbakken: Jeg har vært der og deltatt i hopprenn i vesle vikersund bakken. Vi ble anmodet om å tråkke bakken pga. at de store gutta skulle trene der om kvelden. Den kvelden gikk Erling Stranden rundt og ødela seg for livet. Dagen etterpå var jeg også der og kom så tidlig at jeg klarte å lure meg til en i ei buske til høyre oppe på kulen. Det var spesielt to ting jeg fikk med meg: 1) En Japaner som gikk opp ovenarennet, gikk et trinn også redd nedover bakken 2) Rainholt Bachler satte verdensrekord på 154 m. Dette er lenge siden, men jeg glemmer det aldri!!! 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Selv om det vel blått,så gjorde det seg synes jeg.Måten du har tatt dette på,gir ett godt inntrykk av å stor bakken er.Jeg har ikke hoppet der,men oldemor til min frue har hoppet der av alle,men da var nok ikke bakken så stor...men så har jeg en verdensmester/Ol medalje i familien da..Toralf Engan...så det så..hehe;) 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Liker definitivt V1 best , selv om den har godt med kontraster.Fint utsnitt der du har fått med mange elementer i anlegget. Snart er det full "rulle" der igjen, så får vi bare håpe at være blir slik dert var i fjor. Et par fine historier har vi også fått med. Har selv kjørt unnarenna her noen ganger, men det var før ombyggingen. Bakken var faktisk en del brattere da og året var en gang på 1900 tallet Ha en fin helg! 1 Lenke til kommentar
Heidi Knutsen Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Himmelen var så blå :o) Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Skikkelig fargeprakt her Heidi. Komp og dybdevirkning er flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg