Bytex Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Heh ja, pakken dukket opp i dag, og det gjorde ordrebekreftelsen også på mail Lenke til kommentar
Neutrinocore Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Fikk pakken i dag jeg og men har dessverre ikke så mye tid til å prøve det ut i dag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Dette er helt rått. Syns faktisk historien er ganske så spennende, og jeg har vanskelig for å legge konsollen fra meg i disse travle tider. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Storkoser meg med dette, men det er to fiender jeg hater intenst. Det er veldig lenge siden jeg har hatet en fiende så mye som disse to (med unntak av Redhead i RE1 Remake), og de er ikke bosser engang. Problemet er at jeg aldri klarer å se dem før de angriper, og de kan være svært farlige. Selv når jeg står med ryggen mot veggen i et hjørne og sikter der de må komme fra er det likevel ikke sikkert jeg rekker å se dem før det er for sent. Slet noe vanvittig med dem, spesielt en av dem. Du vasser i vann opp til midjen gjennom en tom korridor... og plutselig hopper en fiende ut av vannet og drar deg ned. Du kjemper for å komme fri og stikker av, men vannet er helt blankt igjen... helt til en fiende hopper opp av vannet rett ved siden av deg (fra en annen vinkel, så klart) og drar deg ned. Dette skjer hele tiden, og det går så fort at jeg ikke rekker å sikte før det er for sent. Men tok dem til slutt. Og tross alt dette jo survival/horror. Disse fiendene er definitivt like mye survival som horror. Sånn det skal være. Den andre fienden er nesten hakket verre... Men alt i alt storkoser jeg meg med dette. Er ca halvveis i historien etter litt over åtte timer, selv på Casual. Skal gjennom på Normal også, for ikke å snakke om Raid-mode. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Den fienden du snakker om har, som alle andre fiender, et mønster du kan utnytte for å overvinne dem. Når det er sagt så sliter jeg selv med å ta dem, til en stor grad fordi du hovedsaklig møter dem i trange korridorer hvor du har begrenset evne til å unngå dem. De svømmende skapningene er blinde under vann og må opp til overflaten for å se deg. De vil dermed komme opp av vannet og se etter deg, og dette er da de er mest sårbare. Du har et par sekunder til å skyte fritt på dem når dette skjer. Pass på at du ikke er for nærme, for da angriper de deg umiddelbart. Når de dukker under vann igjen må du flytte deg vekk fra der du sto da de så deg. Da burde de igjen dukke opp der du sto slik at du kan skyte fritt på dem igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Har monstrene forskjellige hitboxer, eller er hele monsteren en hitbox? Jeg synes ikke headshot gjør noenting på de vanlige "zombiene" i skipet (tidlig i spillet). Må liksom tømme 7 skudd i dem uansett hvor jeg treffer. De snegle-tingene på stranda i første interlude måtte jeg skyte inni munnen så jeg, men det gjelder visst ikke på zombier? Fant ut at jeg kunne ha 3D på max hvis jeg holder 3DS'n ganske nært ansiktet mens jeg spiller. Blir sliten i armene etterhvert, da. Endret 7. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Endte opp med å kun aktivere 3D i mellomsekvensene, uten om det er det stort sett kun ett irritasjonsmoment. Fullførte det på casual her om dagen, ett knakende solid spill altså. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har monstrene forskjellige hitboxer, eller er hele monsteren en hitbox? Jeg synes ikke headshot gjør noenting på de vanlige "zombiene" i skipet (tidlig i spillet). Må liksom tømme 7 skudd i dem uansett hvor jeg treffer. Monstre har svake og sterke områder. For å finne ut hvor du skal sikte for maksimal skade kan du spille Raid og se på fargen til skadetallene. Tror rød betyr at du traff et sårbart område, men jeg er ikke helt sikker. Eksperimenter! Er usikker på om Oozes har svake områder. Har hørt at det å skyte dem i først den ene og deretter den andre armen vil daze dem. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Den fienden du snakker om har, som alle andre fiender, et mønster du kan utnytte for å overvinne dem. Når det er sagt så sliter jeg selv med å ta dem, til en stor grad fordi du hovedsaklig møter dem i trange korridorer hvor du har begrenset evne til å unngå dem. De svømmende skapningene er blinde under vann og må opp til overflaten for å se deg. De vil dermed komme opp av vannet og se etter deg, og dette er da de er mest sårbare. Du har et par sekunder til å skyte fritt på dem når dette skjer. Pass på at du ikke er for nærme, for da angriper de deg umiddelbart. Når de dukker under vann igjen må du flytte deg vekk fra der du sto da de så deg. Da burde de igjen dukke opp der du sto slik at du kan skyte fritt på dem igjen. Hehe, skjønt det der ganske fort. Problemet er at det er en en stor forskjell på teori og praksis. Jeg tror det beste er å la de komme opp, og så løpe mot der de var og sikte mot der du var. Problemet er når det er to eller tre av dem på en gang. Men jeg fant en effektiv løsning på problemet. Granater funker under vann. Men så var det dette med teori og praksis igjen. Hvor får man granater fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå