Enceladus Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Jeg driver å lager et brettspill. Og for å få brikkene til å henge bedre på plass så tenkte jeg å bruke magnetmaling. I brettspill med mange brikker og greier så har det en tendens til å bli en smule kaotisk, ihvertfall når man stadig skufler borti spillbrettet og brikkene som står løst oppå flytter på seg. Tenkte derfor magnetmaling og magneter ville vært en god ide. Men jeg har liten erfaring med magneter. Hvilke typer magneter og magnetmaling må jeg bruke for at de skal funke på hverandre? Jeg har fra før av en Clas Ohlson magnettaip. Vil den funke på magnetmaling? Endret 27. januar 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg har aldri hørt om magnet maling, men jeg regner med at det er en maling som er magnetisk 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvorfor legger du inn om du ikke har peil? Ontp: De som jobber på slike butikker bør ha peiling, tror nok et butikk besøk er det som trengs. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Han spør vel her nettopp fordi han ikke vet det, og søker hjelp fra andre som kanskje har vært borti det først. Jeez. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg snakker ikke til ts. jeez. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 lol Ayways jeg kjøpte magnetmaling fordi jeg ikke klarte vente lengre og så bare testet jeg. Det funket fint det. På boksen så står det + Effect Magnet. Så hva er tapen jeg brukte da? Er den minus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå