SindreMA Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 hei, jeg har fått nettopp funnet ut at jeg har fått en annmerkning for å ta på meg headsetet rett før jeg skulle gå hjem. læreren har sakt at det ikke er love å bruke headset i klasserommet da og det vet jeg. men skulle jeg liksom ta headsetet i sekken og så rett utenfor ta det oppigjen? ka synes dere Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg syntes at den anmerkningen der var unødvendig! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Tok du headsettet på hodet - for etterpå ta det av hodet og putte i sekken, eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Han tok det på seg da han var på tur å gå ut av klasserommet, hvis ikke måtte han stoppet på utsiden, tatt det opp av sekken og så ta det på seg. Skjønner han godt, ville klaget på dette hvis timen var ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ok - men hvis det er norsklæreren hans, kan det jo hende at det er en hevnaksjon ... Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Han tok det på seg da han var på tur å gå ut av klasserommet, hvis ikke måtte han stoppet på utsiden, tatt det opp av sekken og så ta det på seg. Skjønner han godt, ville klaget på dette hvis timen var ferdig. timen var ikke over, men for meg var den fordi jeg tok avspasering! men ellers forstår du hvorfor dette irriterer meg! Var timen over? for meg ja hadde avspasering Tok du headsettet på hodet - for etterpå ta det av hodet og putte i sekken, eller har jeg misforstått? jeg tok det på holdet rett før jeg skulle ut Endret 30. januar 2012 av SindreMA Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) ops en for mye Endret 30. januar 2012 av SindreMA Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 det er ikke krise med en anmerkning. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke klagd, det er helt jævlig, og få et jævlig forhold med læreren. merk mine ord ;p Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 det er ikke krise med en anmerkning. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke klagd, det er helt jævlig, og få et jævlig forhold med læreren. merk mine ord ;p jeg vet men det er bare irriterenen å få en annmerkning for noe jeg egentlig ikke synes var galt gjort! Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 det er ikke krise med en anmerkning. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke klagd, det er helt jævlig, og få et jævlig forhold med læreren. merk mine ord ;p jeg vet men det er bare irriterenen å få en annmerkning for noe jeg egentlig ikke synes var galt gjort! haha det skjønner jeg. ganske så uhørt å få annmerkning pga en så liten sak. du var jo tross alt ferdig med skolen. Men som sagt, det er jævlig å få et jævlig forhold med læreren. Vent til slutten av året, (10'ende) og ta igjen på h@n da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er det vanskelig å gjøre noe med dette? Ta det opp i elevrådet eller send en formell klage til administrasjonen, som igjen vil ta det opp med læreren. Vil du ha bedre effekt, så overdriver du og skaffer deg noen vitner. Få gjerne signaturer fra medelever i klassen din på klagen for å forsterke din sak. Når du allerede er i denne situasjonen så forteller det meg at forholdet mellom deg og læreren din ikke er allverdens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå