TST Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Valve har lansert en betaversjon for Android og iOS. Les hele saken Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 For meg er chattemuligheten, og å kunne se hva andre venner spiller det viktigste med denne appen. Har ventet på denne muligheten i noen år, og teamviewer eller logmein på mobilen er for tungvindt. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Noen som har fått være med i Beta'en? Har logget inn på mobilen og dermed meldt min interesse, men ikke hørt noe enda. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Denne appen trenger en Windows Phone 7.5 utgave Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Noen som har fått være med i Beta'en? Har logget inn på mobilen og dermed meldt min interesse, men ikke hørt noe enda. Jeg var forholdsvis tidlig ute, men det virker som det ble ført fullt. For min del er det beste med appen å få oversikt over tilbudene, da det er litt keitete å bruke Steam både i Dolphin HD og Opera Mini. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Kommer nok aldri til å få kjøpe noe gjennom iOS-app heller. 30% rett i lomma til Apple i så fall. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hvorfor vil man se hva andre venner spiller, og få tilbud(reklame) på telefonen egentlig? 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvorfor vil man se hva andre venner spiller, og få tilbud(reklame) på telefonen egentlig? For min del kan jeg vertfall si at det er Chatte muligheten som gjør dette intresangt for meg , da jeg chatter langt mer over steam en hva jeg gjør på face/msn . Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvorfor vil man se hva andre venner spiller, og få tilbud(reklame) på telefonen egentlig? Sitter i sofaen og ser på tv, lurer på om kamerater spiller et spill jeg vil spille med dem i multi (feks WoT)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå